Friday, January 9, 2009

hari yang membozankan..

arini 10hb..
smalam 9hb..
esok 11hb..
apa yg aku merepek ni da..
ak ngah pk..bile gaji nk masuk ni..adui..da thp sengkek nak mamP.. malasla nk smbongkan tarak bek itu bahasa..aku stil bsopan..hua3..arini ak bkk stu lmn sosial yang ak join..xnk sbut gak..hua3..gelak jahat dong!
ak tgk sesowg yng penah menguriskan ati ku dgn golok yang tumpul (tao golok? ala2 parang gitula..) view aku ponya profile..aku gelarkan dia 'LIES IDONG BELANG' aku igtkan egonya setinggi KLCC, rupenye setinggi lalang je..apedehal nk view2 aku lg..xpayahla bazir ms..ntahla..makin myampah plak rsnye ngan dia..sabala ati..saba..saba.. dah2..malas nk pk sal dia lg..kalo dia leh sakit pale pk sal aku..aku leh sakit lutut pk sal dia..so xyahla pk2 bg mengelakkan rs sakit lututku ini..hua3..bek aku pk sal aku..membe sblh seat aku lam opis nk blah tgh bulan ni..aku dalam dilema..bantuin aku..aku pom nk blah gak rasa..bukan pe..byk prob rr sini..

No comments:

Post a Comment